2015. december 14., hétfő

Etikus hálózatépítés avagy MLM másként

Lehet más a hálózatépítés? Etikus MLM? Azt gondolom, hogy sok embert foglalkoztat a hálózatépítés, vagyis az MLM. Megvan mindenkinek a maga véleménye. Kinek pozitív, kinek negatív.

Most én is véleményt alkotok az MLM-ről saját tapasztalataim alapján.

Aki egy kicsit is utána nézett az MLM-nek, mint üzletág és meg értette a lényegét, annak nem kérdés, hogy egy működő üzleti modell a hálózatépítés. Hatalmas profitot hoz évente. Nyereséges és tisztességes gazdasági forma, ahol a profit zömét nem a cég kapja, hanem a munkát elvégző hálózatépítők.

Akkor mégis mi a baj az MLM-mel?
Ha ennyire jó és az egyik legjobb üzleti modell miért van annyi felháborodott és csalódott ember?

A rossz tapasztalatok miatt, veszítettek. Pénzt veszítettek, amikor rájuk beszéltek méreg drága kezdőcsomagokat, olyan termékeket, amikre semmi szükségük nem volt.
És ennél a pontnál figyeljünk mert itt valójában nem az MLM-mel van a baj, hanem a módszerrel, ahogyan valaki megpróbált  hálózatot építeni.

Vannak, akiknek már barátjuk sincs, mivel folyton nyaggatták valamelyik barátjukat a termékeikkel, az üzleti lehetőségeikkel. Itt megint a módszer a rossz, nem pedig maga a rendszer. Ha ezek az emberek értenék az MLM lényegét nem így dolgoznának.

A DXN-nél ez teljesen másként működik.
Igen, van olyan Network Marketing cég, ahol megmaradnak a régi barátok és rengeteg új barátod lesz úgy, hogy megmaradnak a Network Marketing előnyei is.  A DXN nem terheli mukatársait kötelező havi vásárlásokkal, nincsen teljesítmény elvárás, így mindenki lazán dolgozhat. Ilyen a DXN.

Azért választottam a DXN-t mert olyan értékeket képvisel, melyeket én feltudok vállalni.

Egy éve csatlakoztam a DXN-hez, ez idő alatt rengeteget tanultam. Megtapasztaltam, hogy ez a cég úgy működik, ahogy nekem bemutatták, azok az értékek mentén, amibe én beleszerettem. Nincs benne semmi fölösleges csillogás, szépítés. Munkatársai számára olyan képzést nyújt, ami a legjobb.
Ha megvannak az álmaid, céljaid és tudod, hogy miért akarsz változtatni, a DXN-él megkapod a gyakorlati tudást, hogy egy sikeres üzletet építhess fel otthonról.

Ha megvannak a saját céljaid és hozzá a miértek és keresed a megfelelő lehetőséget, keressél meg engem megbeszéljük, hogy hogyan tudok hozzájárulni én és a DXN a sikered elérésében.

Nézd meg a weblapom itt














Török Imre független DXN hálózatépítő
e-mail: imre.torok@yahoo.com
tel.:  0040741543370








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztelt Látogató! Köszöntelek oldalamon. Ezt a blogot egy ideje nem frissítem. Ezen a linken tudsz friss információkat szerezni ról...