2017. január 29., vasárnap

Megerősítés


Amikor beigazolódik mindaz, amit gondoltál és amiben hittél.

Amikor elkezdtem a DXN-s munkámat nagy lelkesedéssel és lendülettel, ami még máig is megvan, azt gondoltam, hogy a világ legjobb "bizniszébe" vágtam bele és csak idő kérdése és nagyon sokan akarnak majd velem dolgozni. És ez így is lett. Sok emberrel beszéltem és közülük sokan velem akartak dolgozni. Ezzel csak az volt a gond, hogy nem a DXN üzletben és nem ők akartak hozzám csatlakozni, hanem azt szerették volna, hogy én csatlakozzak hozzájuk, egy másik MLM üzletbe. Természetesen én mindenkit visszautasítottam, mivel megvoltam győződve, hogy a világ legjobb cégét és üzletét választottam.

A próbálkozók közül egyetlen ember volt, aki még jobban megerősítette ezt a meggyőződésem, Ő Udvarlaki Zsolt.

 Ez, az ember hamar a barátom lett(csak online "találkoztunk" ez idáig). Elkezdtünk rendszeresen beszélgetni, nálam sokkal tapasztaltabb hálózatépítő, így tanácsokat is adott. Látta a motiváltságom és elszántságom és Zsolt mindenképp azt szerette volna ha az ő üzletét építem, vagyis átmegyek az ő csapatába.  
Többszöri próbálkozás után látta, hogy az elkötelezettségem a DXN mellett 100%, így abbahagyta a próbálkozásait. De nem ez a lényege a történetemnek, hanem az, hogy pár hónap múlva mit látok? Udvarlaki Zsolt a DXN üzletet építi és a saját üzletét, hálózatát otthagyta. Ekkor azt éreztem és azóta még jó párszor, hogy a legjobb választás volt a DXN. Boldog voltam, hogy hallgattam a megérzéseimre és nem dőltem be a sok csábításnak, amelyekkel próbáltak levadászni más hálózatépítők. 

Ez a történet más országban, más szituációban bizonyára számtalanszor lejátszódott már. Például Törökországban, 2016-ban, egész hálózatok jöttek a DXN-hez más cégektől. Ezek mind, olyan apró megerősítések, amelyek igazolják a DXN megbízhatóságát, tisztességét és a hosszútávú működését. Én abban hiszek, hogy így érdemes munkát fektetni valamibe.

Kedves olvasóm, ha azon gondolkodsz, hogy elkezd a DXN üzletet és felépítsd saját hálózatodat  én őszinte szívvel arra biztatlak, hogy kezd el. Kockázata nincs. Ha segítségre van szükséged, engem itt megtalálsz. Bízom benne, hogy jól döntesz.

Baráti szeretettel,
Török Imre, DXN hálózatépítő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztelt Látogató! Köszöntelek oldalamon. Ezt a blogot egy ideje nem frissítem. Ezen a linken tudsz friss információkat szerezni ról...