2017. február 23., csütörtök

Személyes konzultáció a Czérna házaspárral

Ismét Csíkszeredában volt a Czérna házaspár február 3.-án. Az Infoklub keretein belül egész napos kávékóstoló és konzultáció volt velük. Nekem is szerencsém volt velük egy pár órát beszélgetni. A hálózatépítésről beszélgettünk, arról, hogy hogyan küzdhetem le a belső gátat, amikor az MLM rendszerek nyújtotta lehetőségről beszélek valakivel. Én száz százalékban hiszek a Network Marketing-ben, de valamiért ezt még nem tudom sugározni. Ez a legnagyobb feladatom, hogy ezt rendbe tegyem magamban.
Nagyon hasznos tanácsokkal lettem gazdagabb, új ötleteket kaptam. Köszönöm nektek. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztelt Látogató! Köszöntelek oldalamon. Ezt a blogot egy ideje nem frissítem. Ezen a linken tudsz friss információkat szerezni ról...