2016. október 18., kedd

Miért nem érdekli az embereket saját életük jobbá tétele?

Manapság egyre több olyan emberrel lehet találkozni itthon Székelyföldön (de nem csak itt van ilyen), akik egyáltalán nincsenek megelégedve azzal az élettel, amit éppen élnek. Legtöbbjük a munkáját utálja leginkább. Rengeteg olyan embert ismerek, akik nem szeretik azt, amit csinálnak. Ezért minden nap rosszkedvűek, fásultak, életuntak. Tudják, hogy számukra a megoldás a változtatás lenne, de nem mernek. Félnek az újtól, az ismeretlentől. Helyette inkább szidják a rendszert, a főnököt, a miniszterelnököt. Az a helyzet, hogy ők nem fognak tudni változtatni senki életén, legfeljebb a sajátjukon.

Kedves olvasóm, tudom, hogy könnyű írni és beszélni, sokkal könnyebb mint cselekedni. De, ha nem vagy elégedett Te sem a mostani helyzeteddel, munkáddal, életeddel merj változtatni . Hidd el nekem, nem olyan szörnyű, mint amilyennek tűnik. Én már léptem 2 évvel ezelőtt és nem bántam meg. A munkám nem rossz, szeretem. Csak az a probléma vele, hogy késve jön a fizetés, nem tudok tervezni vele. Úgyhogy rá voltam kényszerülve, hogy keressek még mellette valamit, ami kiszámíthatóbb jövedelmet tud biztosítani. Így sok új dologgal ismerkedtem meg és pénzügyi problémáim se olyan nyomasztóak már. Sokkal könnyebb lett az élet, mert nem nyomaszt a gondolata, hogy jobb is lehetne. 
Arra biztatlak téged is, hogy merj lépni, merj változtatni. Gondold végig, hogy mi az, amit szívesen csinálnál és menj annak az irányába. Meglátod, hogy hamarosan jönni fog a segítség és szépen jobbra fordul az életed.
Bízom benne, hogy cselekedni fogsz és jobbá válik az életed. Te is megérdemled, hogy boldog légy.

Baráti szeretettel,
Török Imre, DXN hálózatépítő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztelt Látogató! Köszöntelek oldalamon. Ezt a blogot egy ideje nem frissítem. Ezen a linken tudsz friss információkat szerezni ról...