2016. szeptember 13., kedd

Egy új nap új esély

Mindennap, amikor felébredünk új esélyt kapunk a Jó Istentől, az élettől, hogy jobbá, szebbé tegyük saját életünket és környezetünket. Ha kicsit komolyan elgondolkodunk azon, hogy mekkora ajándék számunkra az élet, az, hogy itt élünk és olyan környezetben, ami a világ összes tájával felér, rájövünk, hogy minden nap hálát adhatunk. Az élet, minden nap ugyan olyan esélyt ad számunkra, hogy boldogabbak legyünk, hogy örüljünk az életnek. Csupán rajtunk múlik az, hogy hálásak vagyunk vagy azt keressük, hogy mi nem jó, mi kellene másként legyen. 
Saját példámat szeretném neked bemutatni, kedves olvasó, hogy az én életemben az utóbbi másfél évért én miért vagyok végtelenül hálás. Tavaly év elején kezdtünk hozzá új házunk felépítésének, pár napja volt(2016. 09. 12.) az első házassági évfordulónk a feleségemmel és lassan másfél hónapos a kisfiunk, Ábel. A házépítés sikeres volt a tavalyi évben, még egy-két hónap és költözünk be az új házunkba. Nagyon hálás vagyok azért a rengeteg segítségért, amit kaptam első sorban a szüleimtől és a feleségemtől, a rokonoktól, a szomszédoktól, barátoktól és ismerősöktől a munkák során. Felemelő érzés volt, hogy ennyire fontosak vagyunk számukra, nélkülük nagyon nehezen ment volna. Azokban a napokban sokat gondolkodtam azon, hogy aki igazán elakar valamit érni, az megkapja a segítséget hozzá. Most már sokadik alkalommal beigazolódott az, hogy ha vannak céljaink és terveink a segítséget megkapjuk hozzá, minden eszköz a rendelkezésünkre fog állni, hogy sikerüljön tervünk.
Kedves olvasóm arra biztatlak téged is, hogy merjél álmodni magadnak egy olyan világot, amiben tökéletes boldogságban élhetsz. Ne aggódj amiatt, hogy most nem tudod, hogyan érheted el azt. Az első dolgod megálmodni azt az életet, amit szeretnél magadnak. Ha megvan az álom készíts tervet magadnak, hogy hogyan érheted el, ne ijedj meg ha az első terv nem fog működni. Készíts újat és addig dolgozz, amíg el nem éred. Te is egy bajnok vagy, gondolkodj csak kicsit el ezen, amit írtam. Bajnok vagy. A legelső pillanatban, amikor esélyt kaptál rá, Te voltál a bajnok. Legyőzted a több millió "vetélytársad", amikor megfogantál és elkezdtél fejlődni édesanyád méhében. 
Mai írásomat egy videóval zárom. Bízom benne, hogy tudtam segíteni neked. Legyen egy szép napod.
Fogadd szeretettel a videót:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztelt Látogató! Köszöntelek oldalamon. Ezt a blogot egy ideje nem frissítem. Ezen a linken tudsz friss információkat szerezni ról...