2016. március 18., péntek

Kezdjek MLM vállalkozásba? De miért jó ez nekem....?

Sokan felteszik a kérdést és úgy gondolom joggal, hogy Miért lesz jó Nekem, ha elkezdek MLM-el foglalkozni?

Nos, mint minden esetben, itt is mérlegelnünk kell a dolgokat. Elsősorban azt, hogy teljesen megfelelő a mostani életem? Elégedett vagyok a jelenlegi munkámmal és az érte járó fizetésemmel? A mostani helyzetemben van elég időm mindenre amit szeretek? Ha igen, akkor téged nem fog inspirálni és vonzani az MLM világa.

Ha viszont nem vagy elégedett teljesen a mostani helyzeteddel, akkor neked is megvan a megfelelő miérted arra, hogy Miért kezdj MLM vállalkozásba. 
Miért mondom ezt? Személyes példámon keresztül lehet , hogy Te is magadra ismersz és lehet, hogy neked is ezek a miértek megvannak.

Én is járok dolgozni, van nekem is hagyományos munkahelyem. Olyan munkám van, amit szeretek, nem panaszkodom, mert volt már rosszabb is. De Én nem akarom úgy leélni, ledolgozni az életemet, hogy meg sem próbáltam szabaddá és függetlenné válni. Fiatal vagyok tele álmokkal, vágyakkal és célokkal. Az egészen biztos, hogy ha a hagyományos munkámmal maradok az álmaim nagy részét elfelejthetem. Én úgy akarok pénzt keresni és élni, hogy nem függök senkitől és semmitől. Nagyon fontos számomra, hogy az időm nagy részét azzal tölthessem, amit igazán szeretek.

Az MLM-ben látom annak a lehetőségét, hogy szabad és független emberként éljek, tudom, hogy munka és kitartás kell hozzá, de megéri. Tisztában vagyok azzal, hogy az MLM munka kezdeti nehézségei többszörösen megtérülnek a jövőben. A DXN-ben dolgozva látom, hogy mi kell ahhoz, hogy elegendő pénzt kereshessek benne és a csapatom tagjait is tudom segíteni, hogy ők is elegendő pénzt keressenek. De, nem csak a pénzről szól a DXN-es munkám. Küldetésem van, küldetésem segíteni azoknak az embereknek, akik többet akarnak az alkalmazotti életnél és vállalják a kezdeti nehézségeket a későbbi előnyökért.
Nekem  a szabadság mindennél fontosabb. Ha Neked is fontos a szabad és független élet, tudok segíteni az elindulásban és a továbbiakban egymást támogatva tudunk haladni az úton.
Kívánok neked  egy szép napot és egy jó döntést.

Ha szeretnél velem kapcsolatba lépni itt megtalálsz:
e-mail: imre.torok@yahoo.com
tel.: 0040741543370

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztelt Látogató! Köszöntelek oldalamon. Ezt a blogot egy ideje nem frissítem. Ezen a linken tudsz friss információkat szerezni ról...