2015. szeptember 25., péntek

Miért választottam a DXN-t?

Amikor csatlakoztam a DXN-hez megvoltak a konkrét elképzeléseim, álmaim, amiket elakarok érni az életben. Azt tudtam, hogy a megfelelő partner nekem a DXN  saját álmaim valóra váltásához. Piacvezető cég, stabil lábakon áll és vezető terméke a kávé. Arra gondoltam amikor megismertem, hogy ennél jobb adottságokkal aligha létezik MLM-s cég. 

De, nem ez volt a fő szempont a választásomnál.

A kedvező adottságok mellett fontos volt számomra, hogy ne igényeljen nagy anyagi befektetést az elkezdése. Egyszerű munkás emberként nem voltak millióim, amit befektethettem volna vállalkozásomba. A DXN-nél nem is kellett, 68 lejes(5000 forint) regisztrációval eltudtam kezdeni.

Fontos szempont volt az is, hogy a lehető legjobb online támogatás legyen a cég részéről. Kijelenthetem, hogy a piacon létező legprofibb online eszköztárat biztosítja a DXN. 

Néhány példa a teljesség igénye nélkül:
-   ingyenes weboldalak 20 nyelven, amelyek webáruházként is üzemelnek,
-   ingyenesen elérhető online oktatási anyagok
-   saját webirodám van 
-   bemutató videók, hírlevelek a termékekről és az üzleti lehetőségről

 Egy másik fontos szempontvolt az, hogy otthonról a munkám mellett kezdhessem el és dolgozhassak. A DXN-s munkát otthonról kényelmesen ellehet kezdeni és napi 1-2 óra munkával elindítani.


Kinek ajánlom a DXN-t?  

 - Elsősorban a fiataloknak ajánlom, remek karrier lehetőség számunkra (én is fiatal vagyok :)  )
- A kávé szerelmeseinek, boldogan tudna tovább ajánlani egy kitűnő kávét
- Azoknak, akik az alkalmazotti létnél sokkal többet elakarnak érni az életben 



Ha fiatal vagy, szereted a kávét vagy ha álmaid megvalósítását nem a főnöködre vagy a rendszerre bízod, csatlakozz a DXN-s csapatomhoz. Csatlakozni itt tudsz: http://imre.dxn.hu/uzleti_lehetoseg
Kérdéseidet ide írd meg és legjobb tudásom szerint válaszolok: imre.torok@yahoo.com
Telefonon is elérhető vagyok: 0040741543370

Keress bátran és bizalommal
Török Imre DXN vállalkozó


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Tisztelt Látogató! Köszöntelek oldalamon. Ezt a blogot egy ideje nem frissítem. Ezen a linken tudsz friss információkat szerezni ról...